דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על קנבס - קצת על המחיר 

מאת    [ 04/08/2012 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2155 פעמים ]

לרוב, כאשר מחפשים ברחבי הרשת הדפסות על קנבס ישנה הרגשה כי ההדפסה והגדלת התמונה יהיו כה זולים, עד כי יש להכין מבעוד מועד מתנות גם לסבים, למשפחות או לחברים. עם זאת, יש לזכור כי פעמים רבות,הדפסות אשר נראות זולות מדי, יתגלו לאחר מראה התוצר הסופי כחסרות ערך. לכן, יש לבדוק היטב את טיב האתרים איתם מתקשרים , וההמלצה הטובה ביותר היא לחפש המלצות מחברים ולקוחות קודמים על האתרים והפועלים מאחוריהם.

בימים אלה, אשר התמונות הדיגיטליות, במשפחות רבות, נערמות לכדי אוסף גדול ובלתי מאורגן, הדפסה על קנבס לא תמיד פותרת את הבעיה. מטרת תמונות אלו, היא בעיקרה להזכיר רגעי משפחה מרגשים מהעבר או מההווה, לשקף תקופות זמן חד פעמיות, ולהוות מעין  תמונת תזכורת משפחתית, חמימה ומרגשת, אשר תתלה אחר כבוד באחד מחללי הבית. לתמונה על קנבס יתרון גדול על זו המפותחת וממוסגרת במסגרת זכוכית, והיא היותה בעלת תחושה של תמונת תלת ממד. כאשר משלימים את התמונה, והיא מודפסת גם על גבי המסגרת, האווירה אשר תמונה זו משדרת היא כתמונת מוזיאון אמנותית.

איכות תמורת עלות

איכותה של תמונת הקנבס הינה חשובה וקריטית לכדי קבלת תוצר סופי יפה אשר יוכל להחזיק למשך תקופת זמן ארוכה. איכות התמונה, פעמים רבות, יכולה להימדד כאשר משווים אותה לתמונה אחרת, בה הצבעים איכותיים פחות. כמו כן, חדות התמונה ואופן מתיחתה על גבי המסגרת יכול להתבטא גם ללא השוואה לתמונות אחרות. איכויות אלו, אשר דורשות גימורים ורמת הדפסה גבוהה, מחייבות את המדפיס לרכוש מכונות הדפסה טובות יותר, אשר בסופו של דבר עלותן תהיה גבוהה יותר. מעבר לכך, התוצר הסופי למעשה, מורכב מאיכות חומרי הגלם הכוללים את בד הקנבס, איכות העץ המרכיב את המסגרת והדיו המשמש להדפסה. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר כך התמונה אשר תתקבל תהיה יפה יותר.

בדרך כלל, חברות אשר יודעות כי הן מספקות מוצר בעל איכות טובה, מספקות איתו אחריות למספר שנים רב. אחריות זו כוללת את טיב הצבע, הגימורים ובעיות במתיחת התמונה עצמה. למרות שמוצר זה אינו זול מאד, הוא יכול להתאים לכל כיס כאשר הוא נעשה כתמונה אחת, מספר תמונות או עבור מתנה ליקרים. בדרך כלל, אפשר לייעד תמונות אלו לסלון, פינת משפחה או חדרי השינה. ישנן מדינות, כמו אוסטרליה למשל, אשר ביתם של האזרחים מאופיין בקיר גדול עליו תלויות תמונות המשפחה והוא מהווה הצצה לחיי המשפחה ולהכרת בני הבית מזוויות קצת שונות, מצד האורחים והעוברים בבית. בעזרת תמונות ופינות אלו, מתקבל מראה של בית חמים, מזמין ואישי, אשר שונה באופן מהותי מאותם בתים אשר מעוצבים על פי נטיות ליבם של מעצבי הפנים, וטרנדים עכשווים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב